tirsdag den 4. juli 2006

Blogindlæg 04/07-06 10:43

Goddag og velkommen her til! (:
Ja hvis du gider læse min profil så god fornøjelse ;)

3. JUL



Om mig...

Navn: Line
Kælenavne: Lino, Linoen, Blene, Bline, Blegni, Blegn, Linemusen, Linemus, Linomus og line(Engelsk-udtales Lein).
Alder: 13 år
Køn: Ja Hvis i tænker jeg om, kan det være i kan gætte det!
Hårfarve: lyst
Øjenfarve: blå/grå/grønne rimlig mystisk farve (Mit billede forstiller mit øje)
Højde: 164
Jeg går til:Hip hop (har jeg gået til i 5 år. i alt har jeg gået til dans i 7 år) og håndbold (sjov sport!)
Stjernetegn: Tyr
Fødselsdag: 26/4 1993
Min livret: Pizza
Y-sange: Unite med don't fight it Og Shakira med hips Don't Lie
Y-drik: Fanta
Y-farve: Pastelfarvet grøn-blå.
Y-dyr: Ulve de er bare såååå søde!!
Y-bog: Harry Potter 5!!
Y- Film: Titanic, Pirates of the Caribbean og Stoldhed og fordom (de er bare så mega gode!!!! )
Jeg elsker: At være sammen med mine venner og hygge mig!
Jeg hader: Krig!!!,hunde (altså hunde irl. kan godt lide min hund på hp :P), at slåg græs, tømme opvaskemaskinen, at kede mig, at ha’ ondt i rykken, dårlige dommere, at være syg, onde menesker og at være køresyg (de ting jeg lige kan komme på :P)
ønsker:Fred, lykkeligt liv, klare eksamen i 9 og 3 g.( :S ), At jeg havde været med til Zulu rock :’/ og at se Pirates of the Caribbean 2 :D

Min lille hund i hp....

Navn: Cookie**
Kælenavne: Cook, Coko (pops), kage, kiks, cooksen, og småkage
Rang: Gøgler
Alder: 7 år
Farve: En køn lyserød
Køn: pige self ;)
Venner: Har mega mange og holder meget af dem alle sammen!!
Y- ting: Min lille gule gøgler kat som jeg har kaldt miav :D
Hk: Futji <33
Børn: Snådy og Pizza <333
Børnebørn: Basse og Chel!
Tiptiptipoldebarn: icii (som desværre er stoppet :'/ )

Norsk hund...
Navn: Cookie**
Farve: lyseblå
Alder: 1 år
Rang: slædehund
Genfødt: nej

Svensk hund...
Navn: Cookie III
Farve: rød
Alder: 1 år
Rang: slædehund
Genfødt: 2 gange :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar