søndag den 2. juli 2006

Blogindlæg 02/07-06 19:29

noget af Cooks historie (:P):
(der er sikkert en mio. fejl :P)

Jeg havde lige fået en ny computer og internet. jeg var sammen med en ven som hedder karen ( Jeg havde mange gange før spillet hp med min veninde Ida). Vi lavede en profil og jeg lavede en hund som blev lyserød (viste ikke den gang man kunne vælge farve selv så det var heldigt jeg fik sådan en flot farve :P) jeg havde været til loppemarket på min klub nogle dage før (det her er pinligt!!) så var der nogel drenge der dansede og de kaldte sig the cookies, så jeg kaldte min hund cookie. kunne ikke finde ud af om det skulle være cookies eller cookie (var åbenbart ikke så god til engelsk den gang :P). Så kom jeg så på hp. havde nogle venner man bare fik fx. ved at bytte :P. Så en gang var jeg med dommer til et modeshow. Men så pludselig sagde den hund der holdt modeshowet at det var mig der skulle give en hat til vinderen. Det ville jeg så ikke men jeg SKULLE. Så gik jeg ned mod en butik for at købe en avis, men så sagde den hund, som vil ha' jeg skulle give en gave, at jeg ikke måtte købe en avis. Og jeg sagde, at jeg ikke havde råd til andet. Så kom der nogle hunde og hjalp mig og sagde at jeg da ikke behøvede og så blev jeg venner med dem. jeg tror nok de var vandhunde eller sådan noget. Nå det behøvede vist ikke at være med med. nå lige meget :P så engang mødte jeg en ven som hed Guffe3 (eller noget i den stil) Så blev han min søn (efter langtid samtale o.s.v :P). Så mødte jeg ham. Han var sammen med en ven som hed jjljhk. og han blev så også min ven... fortsætter... :P huh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar