søndag den 2. juli 2006

Blogindlæg 02/07-06 19:43

fortættelse af: noget af Cooks historie (:P):
(der er sikkert en mio. fejl :P)

...Så Spurte jjljhk mig en dag om jeg vil være hk med ham. men jeg sagde at det ville jeg ikke for jeg var vild med en anden (*slår mig i hovedet* det lyder bare mega dårligt. vild med en på et chatprogram? Nooo line) nå Han hjalp mig så som Fx. da jeg gik i bad spurte jjljhk ham om hvad han syntes om mig (Det lyyyyyder duuuumt!!!). Så blev jjljhk ked af det og sur på mig og han sagde at jeg jo alligevel ikke kunne lide ham og han ikke ville være venner med ham...så til sidst sagde jeg( nej nej det er pinligt...okay okay jeg var 11 år lille pige :S Noo :( PINLIGT!! Hvorfor sagde jeg det også -.-') " Det er jo fordi jeg godt kan lide ***** (altså ham jeg var "vild med") Og så tænkte jeg nu kunne (ham jeg var vild med)nok ikke lide mig og jeg blev ked af at jjljhk var sur på mig. så lage han sig i koma og da han vågnede sagde han undskyld. og mig og (ham jeg var vild med) blev hk... okay gæt hvem det var :P det er på fem bukstaver...nå... fortsætter :P JEG ER BARE FOR SORT :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar