mandag den 20. oktober 2008

Blogindlæg 20/10-08 18:45

Træt


Arh, en trættende dag. Jeg vil ha' FERIE iiigen!!
2 timers geografi og 4 timer matematik! Arh, hvor kedeeeliigt!!
I morgen skal jeg se noget foredrag noget!
I næste uge har vi for en gangs skyld normale timer!
Ugen efter har vi terminsprøver!
Og bagefter praktik...
Eh, kedeligt kedeligt kedeligt!!
Og så skal jeg til dans i daaag!! Weee :D Glæder mig!!
Selvom jeg har skadet mit knæ :S Så ikke så godt... Hader de knæ!


- Meeen!
JEG SKAL TIL THE RASMUS KONCERT!!! Weeeheeee!!!!!
De gir koncert i Danmark igen!! Glæder mig så meget til det :D :D!!!
Så skal jeg se dem igen!! Tror det bliver så fedt!! Glæder mig så meget mega!!
Den bedste oplevelse jeg har haft, var første gang jeg så dem, så glæder mig vildt til at se dem igen :D
Ubeskriveligt!! WEEEE!!!!!

- Og så den 17 januar skal jeg til Negative koncert i Malmö :D

Dejligt dejligt...
Det godt at se frem til tingene!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar