søndag den 5. oktober 2008

Blogindlæg 05/10-08 16:54


Let's dance!

Yeah! Skal til dans igen i morgen (som alle mandage xP) glææder mig!!
Må nok få øvet mig lidt Oo
Og lavet lektier!
Umg, kan ikke finde ud af dem.

- Ump, glemte at skrive Bushido's fødselsdag den 28. Wup sorry Bushido :D
Men jeg sang da for dig xD haha,. arh, what xP


Jeg har fået købt nogle "ingen rygning" mærker.. som jeg troede var klistermærker xD som så ikke var det.
Tror det sådan nogle som sidder på ruder ! hehe xD Nånå...

Kan ikke finde ud af mine lektier -.-
Jeg skal snart til Londoon :D Yeah..
Det utroligt så svært det skal være at købe tøj?! Det umuligt for mig at finde noget pænt!
Mine sko er 5 år gamle main -.-'

- Okay, en masse ubrugelig info, nånå xD - totalt ligegyldig tekst! :P
- Jeg vil prøve at lave lektier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar