lørdag den 27. februar 2010

Blogindlæg 27/02-10 20:31

Sidst købte CD: The Dreams - Revolt
Sidst købte DVD: This is it!
Sidst spiste mad: SUSHI!
Sidste grund til kvalme: I ved.. Når man laver saftevand, har man sådan noget grund saft, ukoncentreret saft. Hvor man for at drikke det, skal have 2/10 af den saft i og 8/10 vand. Så købte jeg noget og troede det var noget sodavands-noget, jeg engang har købt før (som så sådan ud- samme mærke, samme flaske) .. Nå men, ja, det troede jeg det var, så derfor tog jeg en HEL slurk af det ukoncentreret saft... OH MY GOD, hvor jeg dog fik det dårligt!! Helt vildt!! Har stadig kvalme efter det!!
Sidste grund til træthed: Jeg er IGEN blevet forkølet
Dagens boykot: Fona, især den på strøget. De har INGEN TING!! Så nu er jeg vred.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar