fredag den 9. oktober 2009

Blogindlæg 09/10-09 12:04

Fiskekage --


Okay okay! Ja, det er sgu lang tid siden jeg har skrevet her! JA, det er sgu..
Eh, main!
Nånå, men det er jo sket en maaasse ting!
Ej, nå...
Ja, jeg er på efterskole, rent faktisk! Rimelig vildt, Mig? ja! På efterskole? what?! Ja, det virkelig langt ude fra min natur!! - Men, jeg vil gerne udfordre mig selv, og HÅBE at jeg kunne blive bedre social, og alt det! Og så få nogle gode venner!
Og det går da også fint på efterskolen! Det gør det.. Jeg har sådan vænnet mig lidt til det nu! - Det bare stressende at ha' så lidt tid hjemme i weekenden, fordi man kommer fredag, og skal afsted søndag! - Så der mange lektier, og VIRKELIG mange mennesker hele tiden!

Um, og så til det store:
PANIK'S NYE ALBUM ER KOMMET!!!!!

Uh main! - Det nye album! i 2 år!! Panik! Endelig dem selv!! Ikke nogle latterlige producere og managere som bestemmer over dem! Nu har de endelig kunne slippe sig løs og være dem selv! Ja, og Oh My God, hvor er det dog FANTASTISK!!!
Totalt Uden ord! Det er bare så,, WOW!!
Deres tekster, deres musik - det hele er bare til at gå amok over!!
Jeg kan umuligt beskrive det, derfor vil jeg ikke gøre det :D haha.
OG OG!!
AFI HAR UDGIVET ET NYT ALBUM! ARRGH! Men har ikke fået det endnu!! Er SÅ SPÆNDT på det!!! - Wooooooooooow!!
OG OG!!
TOKIO HOTEL, har også.. hihi.-. Det har jeg heller ikke fået endnu!
OG ENDNU!
30 Seconds To Mars udgiver snart et nyt album :o!! SÅ SPÆNDENDE!! - Glæder mig SÅ meget til at høre det!!

Der sker SÅ mange musik ting! Og så sidder jeg her ovre på Fyn, og har svært ved at følge med, fordi jeg ikke har tid, og fordi forbindelsen til nettet er SÅ SKIDE DÅRLIGT her! MAIN!
Det så underligt ikke at kunne følge så meget med som jeg plejeeeer!!
Øv altså..
Nå, men min tid går på, at jeg er på min blog en gang imellem og skriver:
linefs.blogspot
Og så rigtig meget af min tid går med at skrive nyheder om dejlige Panik :D! Paniknews.blogspot

Ingen kommentarer:

Send en kommentar