tirsdag den 20. januar 2009

Blogindlæg 20/01-09 22:24

Forgot!


Jeg er færdig med serien...
Jeg er færdig med Twilight serien..
Nu har jeg læst alle bøgeren...
um?
Det altså lidt underligt... r...m.. hmm..
Hm hm..
Wow..
Men altså..
Jeg må nu sige...
Jeg startede den.. 28 december..
I dag er det den 18 januar...
Det tog mig 10 dage?..
= 2492 SIDER!!!!! OG ENGELSK!!! På 10 dage!!
Det er ... Det ret godt gået af mig!!
My God! Det altså virkelig hurtigt!!
Og nu det slut...

De var altså virkelig fantastiske!! Fantastisk verden! Fantastiske ideer! Wow! Hun har bare en fantasi!! Og skriver fantastisk!!
Wow wow...
Og den måde hun kan skrive på!!


Det er så utroligt som den er skrevet!! Og alle de detaljer, wow...

Men det er bare så underligt de er slut.. NU har jeg bare læst dem alle?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar