tirsdag den 16. december 2008

Blogindlæg 16/12-08 22:13


Der er ikke så mange jule dage tilbage.. og det er altså bare sørgeligt!!
Der er kun 4 skoledage tilbage! Det er virkelig underligt!!

Og så var der jordskælv i dag.. men jeg sov! Typisk mig!! Ville ellers egentlig gerne ha' oplevet det!! Kommer jo nok aldrig til at opleve det igen!

Og så er det jo snart også et nyt år!! Hader at gå ind i et nyt år!!
Kan virkelig ikke lide det! - Der kan ske så mange forfærdelige ting, i det næste år, og så er der et langt helt år foran en...


Og så skal vi have gaver snart!! Den 24! Glæder mig!! Hahhaa!! Håber jeg får noget godt!! Og håber folk bliver glade for gaverne fra mig!!!
- Jeg kan ikke ligefrem råbe hurra fordi vi skal ha' god mad.. Skal vi nemlig ikke, jeg bryder mig virkelig ikke om julemad...
Men sådan er det jo bare..
Jeg håber jeg når at få købt alle gaverne!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar