søndag den 17. august 2008

Blogindlæg 17/08-08 14:56

Update xD:


UMG! Hvor jeg elsker OL!! Det er såå fedt!! Og man har bare ALTID noget at se xD YEAH!!
Og så ELSKER jeg håndbold så meget!! Det er så vildt fedt at se!!! WE!!!
Jeg så den vildeste 49'er finale!! Danmark lå totalt til at vinde!! Og så på vej ud til finalen KNÆKKEDE DERES MAST!! Det var så sygt!! Og de ville helt klart ha' vundet guld!! - og de nåede ikke at lave det!!
Og så står de der, og kan ikke være med!!
Så sejler alle... og sådan.. Så PLUDSELIG!! kommer danskerne, i en kroatisk båd!! og begynder at sejle!! Vildt lang tid efter de andre!! SÅ ende det sgu med de kommer ind som NR 7!!!! Totalt viildt!! OG DE VINDER GULD !! (det hele er jo noget med point at gøre), og i en båd som de ikke kender!! og alt muligt!! Wow, det var det sygeste jeg har set!!
- se det lidt her!!
- Og så vandt vi jo også stort guld i Guldfireren :D!! Vildt fedt!!
Og så har der jo være alle de MEGA spændende håndbold kampe :D :D!!!


- Så er The Rasmus' nye video, til deres nye single, ENDELIG kommet :D WEE!! Den er BARE SÅ fedt!! WOW!! Og vildt flot!!! Rigtig fedt lavet!! Helt speciel!! VIldt fed!! :D :D :D YEAH!! Elsker den :D!!!
Selvom der næsten kun er noget med Lauri! - de kunne godt vise lidt mere med de andre!!
Men den er virkelig flot lavet!!
Og den passer, på en både, vildt fedt til sangen xD Wee!!!

- Og så skal jeg på lejerskole i morgen!! :o
Og kan ikke se håndbold kamp :/ SHIT!! VIlle SÅ gerne se den :/ Og de andre der kommer efter.. suk! - tror heller ikke jeg klarer ikke at kunne se The Rasmus' nye video i så lang tid!
Men glæder mig alligevel xD
Det bliver sikkert sjovt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar