onsdag den 23. juli 2008

Blogindlæg 22/07-08 22:51

Så tar jeg på ferie i morgen!
Nåede ikke at få mine tre nye cd'er :/
De skal vidst også fra USA af Oo Med fly.. så det kan tage en del tid!
Jeg skal være væk i to uger Oo
Og selvfølgelig gik bærbar-opladeren i stykke i dag!! Så vi ikke kan ha' computer med -.-'
Hvor typisk er det liige?!
Doh' - Men jeg har min iPod :D


Lad os få nogle citater:

"Aki: I like cats too! I have ten... oh, no, I’m joking, but I like them.
Lauri: Ten... really?" *Missed anything, Lauri?*

"You are well known already, got rich. Do you have a fashionable apartment, luxurious cars?..
Lauri: Ha! I have a bicycle..."

"Lauri about Aki joining TR:
"We´ve stolen him from another band. Now he belongs to us! ...FOREVER!" Awwwwww!" (Farlig Lauri xD)

"Lauri: We are not stylish guys...
Eero: Yes, but theres one rule - alway wear black. *look at himself: on him there no at least one black thing* peep voice: Oh my god!!! "


De er for geniale xD

Nå, nu smutter jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar