tirsdag den 18. december 2007

Blogindlæg 18/12-07 22:29

Argh! Fuck.. lorte dag -.-'

Jah... vi havde først en nedern tysk time, så havde vi lorte matematik, og så den eneste sjove engelsk time jeg har haft xD fuck det var sjovt!! hader ellers engelsk over alt!!
Nåh... det hele startede med at der først ikke var nogen som havde noget frokost xP så jeg fik intet at spise eller drikke... Så skulle mig og Ida ind til byen, så opdagede vi Astrid og Stine (nogen veinder) som vi så selvfølgelig skulle løbe efter (vi siger ikke til nogen det var min ide!) jah.. og vi nåede sgu aldrig at indhente dem -.-' så da vi stoppede gik mit knæ amok, og det som om det er gået af led, det går helt amok hver gang jeg gik normalt, jah.. så jeg gik handicapet rundt på strøget -.-'
Så skulle vi ind i Matas, og jeg fik det pludselig meget dårligt, og så besvimede jeg, (godt klaret -.-') så lå jeg der på gulvet og en masse kom hen til mig og sprugte om hvad der var sket, så fik jeg noget at drikke og noget slik-halløjsa-druesukker-noget xP, og det var så fordi jeg ikke havde drukket og spist nok... ARGH fedt!! Og så da jeg faldt, havde jeg selvfølgelig slået hovedet ned i gulvet, så nu kan jeg ikke gå, har ondt i hovedet og føler mig vildt sindsyg Oo...
Men så blev min dag lige meget bedre da at mine 483-live in europa dvd og cd, plus min monsoon single var kommet xD weee! My God!! den dvd!! Hvordan kan jeg dog ha' levet uden den??? DEN ER SÅ SYG DEJLIG!! Kan virkelig ikke beskrive den!! Argh! Og de er sååå dejlige xD Og søde xD ARGH!!! Jeg dør mig selv over det om lidt :o wow wow wow woooow!! Okay.. nu tar jeg det roligt.. hmm.. Ja! Det var så min dag xP

... Line Oo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar