mandag den 12. november 2007

Blogindlæg 12/11-07 21:46

Ja så kom vi så langt..
Hvorfor dur mit mobil stik til computeren ikke? sort..
Nåh Hovsa.. Hvorfor kan jeg ikke finde nogen som helst ønsker?
Det er altså meget bedre på tysk.. argh!
Wow.. jeg keder mig virkelig..
Besked igen!
Okay okay.. Hvad for en cd skal jeg vælge? Hvorfor har de også lavet så mange -.-?
1-2-3 magic.. argh hader engelsk -.-! Wee vi har emne uge! Jah skal til Berlin på torsdag! Muha!
Hvorfor drejede jeg også lampen? Nååh..
Noo spice girls comeback er da bare for dårligt -.-'
Hvad var det nu jeg skulle finde?? Hvorfor har jeg drejet bordet?
Okay.. sort, sammen forside på Mix som på Yam Oo
Ich bin da, wenn Du willst. Schua Dich um, dann siehst du Mich!...
Kom igen Line! Argh hvorfor er mit kamera også gået i stykker??
Okay okay... hmm.. hvad skal jeg dog ønske mig?? Hilf!!
ARGH! kan ikke finde ud af det lorte engelsk?? Hvad sker der?? ARGH!!! -.-'
Så var den cd slut.. Bedre med noget tysk! Jamen dog...
Hvorfor har jeg lavet så mange video'er inde på youtube?? der er alligevel ingen der gider se dem -.-
Hvorfor kan man ikke få den normale "The Funeral Of Hearts"??? det sgu da for underligt Oo
Jaah! Robinson i dag xD Wee skal ikke i skole i morgen xD så en god ting er der da ved det valg!! Glæder mig til det er slut -.-
Skal huske at gå ned med mit glas!!
Argh! totalt stress over mine lektier -.-'
Og så skal jeg flytte BÅDE med min mor og min far -.-' ARGH!
God! Hvor jeg dog keder mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar