onsdag den 3. oktober 2007

Blogindlæg 03/10-07 15:47

Nu står jeg her,
Jeg kan mærke mørket,
Det lukker sig om mig.
Jeg kan mærke mig selv nu,
Mine følelser.
Men der er ingen vej tilbage,
Hvis jeg kom tilbage,
Vil mine følelser være væk igen
Jeg elsker dig!
Inderst inde,
Kan mærke det nu,
Kan føle det.
Men vil ikke tilbage,
Ikke tilbage til den verden
Uden følelser,
Kan ikke holde det ud mere.
Det er koldt,
Kulden omslynger mig.
Nogen råber,
Jeg hører det,
Men alligevel ikke
Hører ikke ordene
Hører ikke råbende
Alt bliver stille.
En tåre remmer jorden.
Det er nu
Jeg kan mærke det
Nu skal jeg væk,
Fra min lidelse,
Uden følelser.
Alt bliver sort,
Mørket fanger mig
Jeg forsvinder
Væk!
Væk fra alt smerte
Til alt glæden
Og alle følelserne


Hmm.. jah... poesi?
Kreative mig ?

- det blev langt Oo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar