torsdag den 28. december 2006

Blogindlæg 28/12-06 15:57

Julegaver: :)

to af de samme dkny parfumer.
to Justin cd'er som jeg havde en af i forvejen... :P
En Christina A. cd.
Ice age 1.
Wulffmorgenthaler dvd :)
En video Ipot ;)
Bogen Eragon.
En halskæde.
En jule kop...
En lille bamse...
Vanter fra Nørregaard
To hårbøjler
Gwen Stafamis cd.
Nordstrøms cd :D
Gavekort til Fona.
En toilet taske.
En ghettoblaster (tror det staves sådan) med DAB radio :)
Et manucre sæt eller sådan noget.
En slags pung med alt muligt i.
Elefant snot ;P
En hætte trøje...
Og en blå nejlelak

1. advent: justins cd af mine far :) og Moulin Rouge og The island af min mor
2. advent: All Woman 2
3. advent: gavekort på 200 kr. til Fona
4. advent: af min far jul i valhal :P og af min mor en halskæde :P


.... det var vidst det???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar