søndag den 29. oktober 2006

Blogindlæg 29/10-06 16:21

H ej og velkommen her til! (:
Ja hvis du gider læse min profil så god fornøjelse ;)

29. OKT
...<33

Om mig...

Navn: Line
Alder: 13 år
Køn: Pige...
Hårfarve: mørk blond
Øjenfarve: blå,grå,grønne
Højde: 164 cm.
Fritidsinteresser:Hip hop, håndbold, klub og venner :D
Stjernetegn: Tyr
Fødselsdag: 26/4 93
Min livret: Sushi
Y-sange: "Butterfly" en sang som jeg har hørt Unite synge til en koncert den er bare sååå god især i starten elsker den :D(som man nu kan se på musikvideo og høre i radioen :P) Og "let's get it on" endnu en sang Unite sang til en koncert den er bare så fantastisk :D:D
Y-drik: Fanta
Y-farve: Pastelfarvet grøn-blå.
Y-dyr: Ulve!!!
Y-bog: Harry Potter 5.
Y-sang gruppe: Unite!!! Unite unite unite <333 :D:D elsker deeem!!! Det var såå søde da jeg snakkede med dem :D Og synger Mega vildt overdrevet godt!! især i virkeligheden :D:D
Y- Film: Moulin Rouge og Fidibus Ej har lige set den!!! den er bare så meget god!!
Forældre er: Irriterende, dobbelmoralske, Sure, strænge, pinlige, uretfærdige og en gang imellem gode at ha'!
Rigtige venner er: Søde, forstående, lige glad med hvordan man ser ud, hjælpsomme (for det meste (: ), en man kan sige sine hemmligheder til, en man altid kan tale om ting med og uundværlige :D

Min lille hund i hp....

Navn: Cookie**
Kælenavne: Cook.
Rang: Gøgler
Alder: 9 år
Farve: En køn lyserød
Køn: pige self ;)
Y- ting: Min lille gule gøgler kat som jeg har kaldt miav :D
Hk: Futji :)
Børn: Ingen mere... de er alle sammen gået ud af familien?


Norsk hund...
Navn: Cookie**
Farve: lys- lyserød
Alder: 1 år
Rang: slædehund
Genfødt: ja, 1 gang

Svensk hund...
Navn: Cookie**
Farve: Lyselilla
Alder: 1 år
Rang: slædehund
Genfødt: ja, 3 gange :P


Fortsat god dag!
Hilsen Line /Cookie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar