fredag den 12. maj 2006

Blogindlæg 12/05-06 14:38

Denne smukke profil er lavet af Hope. God fornøjelse ;)

12 MAJ


Computeren er en vigtig ting i Cookies ejers liv ;b. Hun elsker den ligeså meget som jeg elsker computeren? Gav det mening? Nåh, what ever. Vi skriver tit over msn og over hp. Og ikke desto mindre snakker vi også sammen irl! :O Nøøj.

Og ejeren af denne profil hedder Line. Hun er alletiders ven. Bliver du ven med hende, har du en ven for evigt!! Line har de sejeste humor, og den sødeste kat!! <33<33<33

Omkredsen af hendes hus ved jeg ikke. Jeg måler ikke andre menneskers huse (et eller andet skulle der stå.) Cookie, som hendes hund hedder er lyserød, rumhund, optaget af den dejligste Futji, og 6 år :O

Kage bliver den sommetider kaldt. Men cookie betyder jo også kage, eller småkage på dansk ;) Cookie har en masse dejlige venner, og hun elsker dem af hele sit hjerte!

Ida hedder jeg. Og jeg fik æren af at skrive hendes profil. Jeg vil ikke kalde mig prof. men heller ikke amatør, eller? Oo
Jeg vil gøre alt hvad der er muligt for min dejlige veninde <33

Engang for længe siden oprettede Line sin hund. Det var engang i maj. En rigtig forårs dag! Cookie blev oprettet, og har snart 1 års jubilæum ;O Gamle tæve!!! Men ældre mennesker/hunde er næsten også altid rare ;)

Det var det!

Tak allesammen, tak tak tak!! *bukker*

<333333333333

Ingen kommentarer:

Send en kommentar