onsdag den 12. april 2006

Blogindlæg 12/04-06 14:38

Jeg, Fidoline, har fået æren at skrive denne dejlige persons profil!
Personen ude bag skærmen er et dejligt menneske. Tro mig. jeg kender hende irl!

12. April


Jeg vil gerne skrive lidt om hende, så I får en fornemmelse hvordan hun er:

Navn: Line ♥
Alder: 12 unge år
By: Den overskønne by Brønshøj ♥
Land: Danmark!
Søskende: En store søster, og en storebror.
Hårfarve: Lys ☺
Øjenfarve: Grå blå grønne d:
Højde: 162
Yndlingsfarve:Lysegrøn.
Livret: Pizza ♥

Om hendes overskønne hund:

Navn: Cookie** ♥
alder: 6 år.
Pelsfarve: Pink ♥
Kælenavne:Cook,Coko og kage
Status: Optaget af parkens lækreste køter: Futji ♥♥♥
Livret: Kødfulde kødben.
Venner: Monster mange! Hun elsker hver og en af dem ♥
Humør: Altid rar og hjælpsom.
Familie:
Sønner:pizza og snådy
Børnbørn:chel,daffy og basse
tiptiptipoldebarn:Icii

Line og jeg har kendt hinanden siden vi var små bebser. Leget meget sammen. Har gået i samme mødergruppe, børnehave, frit, klub og ikke mindst skole.
Line, du er sq så vidunderlig. Tak fordi at jeg måtte lære dig at kende. Uden dig ville jeg være fortabt. Du er der altid for mig, og jeg elsker dig!


Lad vores venskab vare ved, søde!! ♥♥☺

Profil lavet af Ida/Promise ♥



Min gammle profil ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar