lørdag den 4. februar 2006

Blogindlæg 04/02-06 22:22

Hej og velkomen til min profil
4. FEB
kig i min dagbog/blog

MIG...
Navn:Line
Alder:12år.
Fødselsdag:26/4.
Køn:hvis du tænker dig om kan du måske gætte det. jeg er en pige :D
Sport: Har gået til Hip Hop i 4 år ,og er i gang med mit 5. har i alt gået til dans i 7 år :) jeg går også til håndbold ( dejlig sport!!).
Mit dyr: en lille sød kat :D
Jeg bor: i den dejlige by Brønshøj!
Øjen farve:blå/grå/grøn:P (dum farve)
Hårfarve:blond.
Yngligs dyr:ulve de er bare så søde!!!!!
Yngligs bog: Harry Potter og fønixordenen
Livret:Pizza!!
Stjernetegn: Tyr.


Jeg elsker: Venner!, Familie!, Min kat, Hundeparken!, Naturen!, Gode bøger, Dyr!, Julen, Mad!
Jeg hader: Krig,Tyve, gå i bad!!!, gå en tur!!,tømme opvaskemskinen!!, slåg græs!! og alle de der dumme andre ting man skal :P

Min hund i hp...
Navn: cookie**
Kælenavne:Cook,Coko( pops),søde,kiks,cooksen,citron, kage og nød -.-
farve: lyserød.
Køn: pige.
Alder: 4år (stor pige!)
Rang:Rumhund
Kobbel: banden.

<3 Cook familie <3...
hk: Futji
sønner:Snådy og Pizza
Børnebørn: Smuti,basse# og (^_^)chel
Svigerdatter: truttifrutti

Cook elsker sine venner hun kunne ikke leve uden dem!!!!


Hvis du går uden hue fryser du,
hvis du fryser bliver du forkølet,
hvis du bliver forkølet bliver du hæs,
hvis du bliver hæs begynder du at hviske,
den der hvisker lyver,
hvis du lyver kommer du i spjældet,
hvis du kommer i spjælet begynder du helt sikkert at tage stoffer,
hvis du tar stoffer dør du,
SÅ HUSK FOR FANDEN DEN HUE!!!!

Helst ingen Kopiering tak :)


Tak fordi du kiggede forbi!

knus cook/line :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar